Гарантії на кондиціонери та послуги

Інтернет-магазин кондиціонерів «Split.dp.ua» пропонує у продаж виключно сертифіковану кліматичну техніку, що продається з офіційною гарантією від компаній-виробників. Про гарантійні зобов’язання свідчить спеціальний гарантійний талон виробника. Саме тому довіряти покупку кондиціонерів необхідно перевіреним компаніям, які надають гарантії, що свідчить про високу якість техніки, про її надійність.

Всі товари, запропоновані покупцям на нашому сайті, обслуговуються в офіційних сервісних центрах Дніпра. Проте основною умовою такого обслуговування є обов’язкова наявність офіційного гарантійного талона. Тому після успішного здійснення покупки кліматичної техніки не рекомендується відразу ж викидати талон: його потрібно зберігати до дії гарантії.

При цьому важливо перевірити, щоб талон був заповнений продавцем. У разі заповнення талона здійснюється нашим магазином у процесі оформлення успішної покупки. Якщо у Дніпрі відсутній авторизований сервісний центр для обслуговування певної моделі кондиціонера, техніка буде відправлена ​​до іншого міста України.

Що таке гарантії на кондиціонер

Гарантії на кондиціонер або гарантійні зобов’язання мають на увазі виконання безкоштовних ремонтних робіт у разі пошкодження кліматичної техніки.

Проте скористатися послугами безкоштовного ремонту може не кожен клієнт. Ця послуга буде доступною в таких ситуаціях:

  • Якщо поломка сталася при дотриманні умов експлуатації придбаних кондиціонерів, вказаних виробником через заводський шлюб.
  • Якщо поломка сталася протягом терміну дії гарантійного талону.

Обидві ситуації свідчать, що несправності сталися з вини компанії-виробника. Але якщо під час перевірки буде доведено інформацію про те, що споживач порушив експлуатаційні правила, всі ремонтні роботи доведеться виконувати за власний кошт.

Внаслідок провини виробника клієнту може бути запропоновано два варіанти вирішення проблеми:

  1. Безкоштовне відновлення працездатності кліматичної техніки з допомогою виробника.
  2. Заміна кондиціонера на аналогічну модель через неможливість виконати ремонт попередньої техніки.

При цьому перевірка та всі необхідні роботи з відновлення повинні здійснюватись протягом 2 тижнів – до 14 календарних днів.

Основні умови гарантійного обслуговування кондиціонерів

Вибираючи кондиціонери у Дніпрі за вигідними цінами на сайті нашого інтернет-магазину «Split.dp.ua», важливо спочатку проконсультуватися з менеджерами щодо гарантійного обслуговування. Існує кілька важливих правил, згідно з якими клієнти можуть користуватися безкоштовним гарантійним обслуговуванням:

  • Використовувати таке обслуговування можна лише за умови особистого пред’явлення гарантійного талона.
  • На талоні обов’язково має бути печатка продавця, зазначена дата продажу товару та представлений серійний номер. Причому вся інформація має бути вказана чітко та розбірливо.

Проте гарантія не поширюється на групу товарів, які піддаються періодичному технічному обслуговуванню. Це стосується очищення фільтрів, заправки фреону та інших профілактичних робіт, які підвищують рівень продуктивність техніки загалом.

Крім того, до списку гарантійного обслуговування не входять усі ремонтні роботи, пов’язані із заміною деталей у конструкції, що вийшли з ладу через природне зношування, а також послуги, пов’язані із заміною витратних матеріалів.

Коли неможливий варіант обслуговування кондиціонерів за гарантією

Кондиціонер не підлягає гарантійному обслуговуванню у таких випадках:

  • Якщо сплив термін дії наданої гарантії – в результаті оплати за ремонт виробляє клієнт зі свого гаманця. Тому важливо уважно стежити за термінами наданих гарантій.
  • Якщо користувач порушив комплектність кліматичної техніки, а саме – пошкодив дроти, упаковку товару при перенесенні чи транспортуванні, втратив документи на кондиціонер та інше.
  • Якщо на техніці було помічено сліди механічних пошкоджень, а саме – сколи, тріщини, глибокі подряпини та інші візуально помітні дефекти.
  • Якщо під час діагностики з’ясувалося, що клієнт приховав від виробника факт самостійного втручання у конструкцію системи – замінив деякі комплектуючі, виконував власноруч відновлення деталей.
  • Коли були помічені дефекти складових частин кондиціонера, деякі комплектуючі відсутні, відбулося механічне роз’єднання електричних з’єднань та інше.
  • При потраплянні всередину кондиціонера різних комах, вологи, сторонніх предметів, які там не повинні знаходитися.
  • Коли сталося термічне пошкодження кліматичної системи під час експлуатації.
  • У разі пошкодження кондиціонерів внаслідок форс-мажорних обставин, таких як пожежі, повені, потрапляння блискавки у зовнішній блок та інші стихійні лиха.
  • Коли сталося електричне пошкодження кліматичної техніки, що пов’язане з різкими перепадами напруги в електромережі, а також порушення правил підключення техніки, зазначених виробником.
  • Якщо користувач навмисно не дотримувався вказаних виробників правил експлуатації. До цього списку також належить експлуатація кліматичної техніки в неналежних умовах: наприклад, установка кондиціонера у виробничих приміщеннях за невідповідності зазначеним нормам використання техніки.
  • У разі пошкодження спліт-системи в результаті використання нестандартних витратних матеріалів.

Ознайомитися з цим списком повинен кожен покупець перед здійсненням покупки кондиціонера та отриманням гарантійного талона, щоб у майбутньому уникнути неприємних конфліктних ситуацій.

Надійність кондиціонерів в Дніпрі легко перевірити

Щоб не потрапити в прийом шахраїв, необхідно ретельно перевіряти компанію, що надає послуги купівлі, доставки, монтажу та обслуговування кліматичної техніки.

Для перевірки надійності рекомендується звернути увагу на таке:

  1. Наявність спеціальних сертифікатів, які б підтверджували можливість продавати кліматичну техніку на території України з наданням офіційних гарантій від різних виробників.
  2. Досвід компанії або магазину в даній сфері діяльності: чим довше компанія знаходиться на ринку кліматичної техніки, тим краща її репутація.
  3. Відгуки інших клієнтів, які можна почитати на різноманітних форумах та інших сайтах, присвячених продажу та експлуатації кліматичної техніки. При цьому абсолютна відсутність негативних відгуків також може спричинити підозри у потенційних клієнтів.
  4. Прозора цінова політика – вартість кондиціонерів має бути точно вказана біля кожної позиції на сайті. Наявність різних комісій, інших додаткових відсотків ставить під сумнів прозорі умови співробітництва.

Це основний список нюансів, про які слід пам’ятати перед укладанням угоди з компанією-продавцем.

Гарантії на встановлення кондиціонера

Важливо навчитися розділяти такі поняття, як гарантії від виробника та гарантії на встановлення кондиціонера від компанії, яка виконує монтажні роботи. Спеціалісти інтернет-магазину «Split.dp.ua» надають додаткові послуги установки для всіх клієнтів, які купують кліматичну техніку. Перевага таких послуг також полягає у отриманні спеціальної гарантії на встановлення спліт-системи.

В результаті при монтажі використовуються виключно якісні матеріали та деталі:

  • мідні трубки відповідного діаметра;
  • електричні кабелі з необхідним перетином;
  • різні дренажні шланги;
  • теплоізоляція та інше.

Таким чином, клієнт може розраховувати на безкоштовне обслуговування кліматичної техніки, якщо сталася поломка через порушення умов монтажу: якщо деякі матеріали, що використовуються нашими майстрами, вийшли з ладу раніше за визначений час; якщо відбуваються періодичні збої у роботі через неправильну установку.

Обмін або повернення товару

Згідно з українським законодавством, обмін або повернення товару здійснюється у таких ситуаціях:

  1. Якщо товар не сподобався клієнту (істотна відмінність між тим, що було на сайті та реальною конструкцією), можна оформити повернення протягом 14 днів, починаючи з дня оформлення покупки.
  2. Якщо помилково клієнту була вислана неправильна модель кондиціонера.

Але оформити повернення можна за умови, що кондиціонер не було встановлено та не використовувалося. Обов’язково повинен бути збережений товарний вид техніки, без візуальних пошкоджень та інших дефектів.

Повинні бути збережені всі необхідні споживчі властивості, а саме:

  • ярлики;
  • пломби;
  • наклейки та інше.

В наявності має бути розрахунковий документ, який споживач отримує разом із товаром.

У всіх інших ситуаціях обмін кондиціонера або його повернення неможливе, навіть за умови, що клієнту помилково було відправлено зовсім іншу модель. Тому наш інтернет-магазин «Split.dp.ua» попереджає кожного споживача: обов’язково перевіряйте кліматичну техніку перед тим, як здійснити установку (якщо ви з Дніпра) або перед тим, як забрати замовлення з пошти (якщо ви з іншого міста України).

Які документи знадобляться для оформлення повернення/обміну

Оформити повернення чи обмін можуть абсолютно всі клієнти інтернет-магазину кліматичної техніки. Єдиною умовою є наявність наступного списку документів, які допоможуть підтвердити факт купівлі кондиціонера саме на нашому сайті:

  1. Наявність товару у повній комплектації, де він був доставлений клієнту.
  2. Наявність товарного чека, який видається у разі успішного оформлення покупки.
  3. Наявність гарантійного талону, що наш інтернет-магазин надає на всю продукцію.
  4. Наявність акта списання товару, який видається офіційним сервісним центром.
  5. Наявність паспорта та ІПН в оригіналі.

В результаті вдасться вирішити питання, пов’язане із поверненням або обміном техніки.

Узгодити решту нюансів, пов’язаних з поверненням коштів, з оплатою доставки товару можна в телефонному режимі, зателефонувавши за вказаними номерами на сайті нашим менеджерам.

Дотримання умов експлуатації куплених кондиціонерів або як не втратити гарантії на кондиціонер

Наша компанія «Split.dp.ua» гарантує високу якість усієї кліматичної техніки, представленої в каталозі, згідно з прийнятими та чинними стандартами, нормами, вимогами ГОСТів. Незважаючи на те, що компанія забезпечує працездатність всіх кондиціонерів, придбаних у нас, ми не даємо гарантій щодо сумісності нашої техніки з обладнанням клієнта. Це стосується клієнтів, які купують кондиціонерів побічно, коли покупець самостійно підбирає до вже наявного внутрішнього блоку зовнішній і, навпаки. У такому разі також неможливе обмін або повернення товару.

Те саме стосується клієнтів, які ігнорують зазначені виробником умови експлуатації кліматичної системи. Перед початком запуску даної техніки слід уважно ознайомитись з інструкцією від компанії-виробника, де прописані всі можливості обладнання, особливості його роботи загалом.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.